Täällähän miä hillun jälleen 8D. Kiitos mossu hianoista nimiehotuksista c8. Silverflowerista tuli nyt sitten Sini.

Sukujuhlissa oli jännää, siellä rupateltiin ja rupateltiin ja VIELÄ VAAN RUPATELTIIN. Joten koska ymmärrätte varmaan, ettei mua välillä huvitellu rupatella, niin pingottiin pikkuveljen kanssa ympäri pihaa ja käytiin makkarateltassa ja ööh. Ja mä jouhuin videoimaan siellä isän käskystä, ja otin mä kuviaki ja kaikkea... Mut tunsinhan mä sielt sitten pari 8D Oltiin joskus käyty joidenki luona. Vaikkakin aika harvojen. Siellä kateltiin kuvia (joissa kaikissa oli jotain tuntemattomia) ne rupatteli menneitä, ja mä olin vähän väliä silleen o_o. Sit ku tuli ruoka nii sitä ennen laulettiin joku laulu ja kaikki vetäs sen täysillä. Paitti mä, kun en edes ollu koskaa sitä kuullukkaa XDDD. Kyllä sitä kattelin vähä varpaitani, kun muut laulo. Muuta en muistakkaa.

Tehtävät jotka tuli, oli liia lyhyitä >_< Vaatteita en oo viel vilkassu, meen ihan just kattoo ne kuha oon kirjottanu tänne. Toivottavasti tarina jatkus kohta, tai edes tulis pitkiä tehtäviä...

En ny tiiä mitä vielä kirjottasin, mut sanon että Luke on 12 levellillä ja kohta varmaan pääsen Sinin pariin.

Pari kuvaa löytyy.

bkig%201-normal.jpgblog%202-normal.jpg

Tästä tuli mieleen, että Sinillä on jotenki ihana hyppiä o_o Ku se on nyt vielä tietysti vähän hitaahko, niin ne hypyt on jonkin verran hitaampia kun täyskoulutetun, ja ne on siks semmosia ihanan rentoja. Ja matalia. Uh tein ton marleyn kisan varmaan neljästi XD.

blog%203-normal.jpg

b-normal.jpg

Morjesta nyt sitteh