Kun mossu sai nyt tuon lifen, niin aloin nyt sitten itsekkin miettimään, jos se olisi mahdollista myös minuisenkin kohdalla. Älkää ihmetelkö sanavalintojani XD. Noh kuitenkin, sitten aloin miettimään oikein sotasuunnitelmaa. Nojaa XD En jaksa sitä tähän jaaritella mutta jos joku on niin älyttömän utelias niin saa sitten käydä mossun sunnuntain postauksen kommentista sen lukemassa. Kyllä mä sitä tulen sitten varmaan kertoilemassa itse pelissäkin. Mutta koko homma voi kaatua siihen, kun kysyn asiaa isukilta 8) Ettäjuu. Ei saa olla liian varma, tai voi tulla suuri kolaus. Okejoo tää menee ny vähän ouhoksi.

Täällä irlissä on käyty sukuloimassa niin monilla mulle tuntemattomilla, että vähästäkin oon menny ihan sekasin. Että äitin suku osaa olla laaja... Huomenna lähetään johkii eläinpuistoon, siellä on kuulemma jääkarhujaki. Pikkuveli on ilone. Ja saa ollakki

Tuli tässä huomattua, kun monia blogeja oon lueskellu, että moni on juuri tässä samoihin aikoihin tehnyt sellasia "100 faktaa minusta" höskiä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun niin moni oli saanut saman idean samaan aikaan. Tai sitten on joku salaliitto operoinut XD Ainakin kolmessa tai neljässä blogissa oli sellainen, lienee varmaan enemmänkin mutta enhän minä kaikkia maailman blogeja tiedä. Saa toki mainostaa.

Mutta ny miä lähen tästä koisimaan, hyvät yöt kaikille.