Sen sain huomata aika hyvin. Niinjoo olin/olen sukulaisen ylppäreissä ja aluks tääl ny oli ihan ookoota, tyypit joi välillä viiniä mut ei siinä mitää ja söivät kaiken maailman kakkuja ja mitä kaikkea ny tuolta löytykään. Ny noi on päässy vähän vauhtiin kun on juonu viiniä, kaljaa, siideriä ja boolia... Olikoha viel jotaki. Vähän on kaikki kännissä, kuuluu vaan hirvee käkätys ja joku oli laittanu musiikkiaki soimaa. Ny oon asuntovaunus kirjottelemas tänne, meen nukkumaa nimittäi pia. Taino oon mäki sängys mut en kyllä ihan heti unen päästä kiinni saa. Oli vähä itellä tylsää ku istuskelin tuol vaa tunteja ja mässäilin jotain keksejä. Tuli syötyä niitä ainakin sata XD. Välil kävin juoksentelemassa täällä vaunussa. Ny taitaa alkaa rauhottua tuolla toi touhu. EIKU HELEVETTI ne tuli ulos nauramaa x__x pitäs täällä yrittää nukkuakki. Hirveetä huutoa tuo suoraan sanottuna. Nojaa a.

Tänne meni jotaki 9 tuntia ajaa etjoo... Sen matkan kyllä suuremmaksi osaksi nukuin XDD ja kuunneltiin musiikkia. Olihan meillä ihan mukaavaa. Ja ainiijoo käytiinhän me pitsallaki ja syötii eväitä. Eiku ei syöty mitään matkan aikana joo'o.

Nyt pitäs vaa jaksaa oottaa toikkaria joka tulee postissa, kun en kevätjuhlaan päässy. Siitä sitten enemmän kun se tulee.

Hyvää kesää kaikille!

 ( Ja toivottakaa mulle hyviä yöunia jos sellaisia saan)