Tämä tapahtui siis eilen.

Casa pyys meijät sirkukselle (vai oliksee Kata o_o NO KUITESKI). Ja Clo kuvas ja otti kuvia ja me hilluttii siel. Miäki otin kuvia of course :d. Muttaniin oli meillä kyllä hauskaakin, ainakin ihmetellessä Casan kattoon loikkivaa konia o_o. Siinä samalla tajusin et mulla on enää 4 vuotta sirkuskoulua kunnes se loppuu D8. Ja pähkäilin siinä myös minkä lajin valitten... Enkä mä YHTÄÄN tiedä. Kaikki ryhmäläiset suunnillee tietää mut. Ilmalajeista en piittaa, emmä niistä oikein tykkää. Saattashan tuo mielipide muuttua ehkä... Tosi usea juuri tekee ilmalajeja. Mun vahvuudet on enemmänkin maalajeissa. Monille on vaikeeta jopa kolmella pallolla jonglööraus, AJATELKAA. Nojaa mä katon sellasii ihmisii silleen o_O mut ei se teistä varmaan outoa ois. Niin että monet jonkkalajit on mulle helppoja, kuten diabolo pallot, renkaat yms. Ja myös tasapainolajit on mun mieleen, esim. tasapainopallo (jonka päällä on mukava hyppii hyppiksel XD) rolabola, ynnä muut tällaset, joskin nuoralla mä en oo niin hyvä. Ois muute kiva kokeilla löysää nuoraa. Sitte taas ilmalajeis mä oon ihan tyhmä, kun osaan jokasel  hyväku yhen tempun 8'D. Trapetsillakin osaan vaan jotkut linnunpesät ja kaurikset mitkä opetellaan ekoilla sirkustunneilla XDD. Ja se nyt on vähän noloa kun ei osaa tehdä kankaalla edes sammakkoa XD.

Mutta jos siirrytään nyt aiheisiin joista tekin jotain ymmärrätte enemmän... :'D Muttasiis aloin taas kuunnella Alegriaa, johon rakastuin taas uuh se on ihana jotenki. Ja sillon se oli varsinki hieno kun kuuli sen paikan päältä, ku käytii kattomassa Cirque du Soleilia. - Muistelee - Uuh.

Ja pääsen vihroi lintsille 8D Parin viikon päästä kylläki... Oon oottanu varmaa kaks kuukautta mut aina on ollu menoo x_x.

Sitte olis vielä kuvia eiliseltä. Osa kuvista on pikselöityneitä, ku otin kuvat sillonku oli se kamera siel sirkukses pääl. Nii olin välil vähä kaukana siit tolpasta.

blog%201-normal.jpgblog%203-normal.jpgblog%204-normal.jpgblog%207-normal.jpgblog%208-normal.jpg

Thum näyttää jotenki vähä ylväältä tai sillee o_o

blog%209-normal.jpgblog%2010-normal.jpgblog%2011-normal.jpgblog%2013-normal.jpg

Nelikulmiotähtisadetta... XD

Moiggelis.