Oon tästä vähän tervehtynyt, toivon kyl ettei kuume palaa jälleen illal. Olin pitkästä aikaa (mulle pitkästä aikaa XD) kunnolla ssossa ja ehdin tehäkki vaikka mitä, en ny vaa sitte muistanu nappailla hirveästi kuvia teidän ihailtavaksi :'D No ne meidän hommat oliki semmosia hinkataan perseitä aitaan joukolla, niin ettäjuu niin mitä niin. Oke oon vähä viel sekasi mut tässä teille pari kuvaa enkä edes muista mistäs mä otin kuvia muttajaa.

blog%201-normal.jpgblog%202-normal.jpg

Kaksi reikää 8D

bolog%203-normal.jpgblog%204-normal.jpg

Mmjoo

blog%205-normal.jpg

Vähän sitte lentelin jälleen

blog%20%20%206-normal.jpg

Ja sitte vähä muita mukkaa

blog%20%20%206k-normal.jpg

Haa konin päälä

Tuntuu kyl et kuume nousee... Ja ny oon vielä sitten sekasi champ ajoista kellon kääntämisen vuoksi, yritän kyllä kestää mut saatan tulla tunnin ajois champpeihi. Huoomenna taas postaan ellei yllättävää tapahu, moido :D