Ne tuli, ja näyttää ihan samanlaisilta ku tinkerit >_< Ne on saman kokosetki. Ja mä ootin niitä ihan turhaan 8c. Arvatkaapa tekeekö mieli ostaa. No ei kuulkaas.. Ja niin en päässy taaskaa tuhlaamaan scoita. Onhan tässä ihan kivaa SÄÄSTÄÄ KOKO ELÄMÄ. Tulis ny jotain oikeesti uusia, ja joista innostuis. Ois noitten tilalla voinu tulla tehtäviä mun puolesta.

Ja jos jätetään tämä mielipidekirjoitus tähän, ja mennään muihin asioihin. (Helkatti opetellaan äikässä jotain mielipidetekstejä ja arvatkaa jäikö ne asiat mun päähän o-O).

Mutta niin.

Moi c8 Ja tervetuloa uuteen maailmaan jonka loi Julie itse, omilla pähkinän kokoisilla aivoillaan.

Joo oikeesti, nyt. Niin. Mistäs mun pitikään puhua. Aahaa, joo.

Ne tehut nimittäin. (XD) Oli ihan samanlaisia kun aina. Juostiin hepojen perässä, ja konit löyty vähän yllättävistäkin paikoista. Mun piti kirjottaa enemmän mut ny en yhtää muistakkaa mistä piti kirjottaa... o_o Jaa niin tulihan sinne "muotikauppaan" vai mikälie, uusia kenkiä. Tais olla vähän niiku samaa "sarjaa" ku ne uusimmat paidat horse marketissa. Ainakin näytti siltä.

Mut, koska nyt ei aivot raksuta, laittelen kuvia tähän.

blog%201-normal.jpgblog%205-normal.jpgblog%204-normal.jpg

Näyttäis et Sinillä ei oo jalkoja o-o

blog%207-normal.jpg

Mä kyllä niin tykkään ottaa tällasia kuvia ::D

blog%208-normal.jpgblog%209-normal.jpgblog%2010-normal.jpg

Heppoliini vietti aikaansa kahvilassa. Jaahah.

No muttajoo, heippa.

~ uusia hevosia odottelemaan