Jebulo osallistuin kahteen ekaan. Oli kyllä aikas mukava c8 Ekassa voitin ja tokas meni melkoseks huiteluks ja päädyin seittemänneks. Lena pääs just ennen ekaa kisaa 12 lvl, tuli siinä kyllä aika kiire :'D. Uudet vaatteet oli... Nojaa uusia vaatteita.

Kaikille tiedoksi, että lähen viikonloppuna mummolle joten en kirjoittele sillon, saa nähdä näkyykö mua täällä perjantainakaan. Luultavasti ei. Mutta elkää tehkö mitään tyhmää sinä aikana 8) XD.

Tutkailin eilen... Öh jarlan yhtien heebojen perseitä XDD Joo'oh mulla oli hauskaa ja sain mä niistä kunnon otoksiaki c8. Mä oon hyvä kuvaamaan toisten perseitä niih. Muttajooh tässä teille niitä mahtavia otoksia. Stariin on ilmestyny niitä kummallisia paikkoja... Kuten se fortin ranta ja steven takapelto on erilaine. Onkohan vielä jotain? En oo nähny kylläkään.

BLOG%201-normal.jpg

Aika pro asento. XD

blog%203-normal.jpg

Täs kohtaa mä olin vähän sillee öh.

blog%205-normal.jpg

Urheilullinen liike.

blog%206-normal.jpg'

Kattokaa ny sen persettä XDD.

blog%207-normal.jpgblog%208-normal.jpg

Mäki haluun pitää silinteriä tolleen takakenossa :c

blog%2010-normal.jpg

Noi jalat XDD...

blog%2012-normal.jpg

Niinii forttiin on tullu tuo kummalline ranta, mitäköhä sinne tulee? Varmaan jotaki mutta mitä.

blog%2013-normal.jpg

blog%2011-normal.jpg

blog%2014-normal.jpgblog%2015-normal.jpg

Tollasen ruusukkeen siitä ponikisasta ny sai.

Moidoh, postasen EHKÄ vielä huomenna ennenkun lähen mummolle.