HAAHAA oon niin happy siitä asiasta. Ne tuleeki vast ens viikol c8. Voin vielä hetken säästää. Onneks mossu lupas laittaa niistä kuvia sitten blogiinsa, koska olen siinä vaiheessa vielä lomalla. Mä niin toivon ettei ne maksa ihan sikana... x-x Aina voi toivoa.

Tajusin sillon ku jatkoin sen otsikkokuvan työstämistä, että alice winterbellillä oli melkeen samanlainen... En haluu et kukaa ajattelee mua matkijanärhenä... Mutjoo oli siis idea tehä mun ukko joka vilkutti ja laittaa thum siihe vieree. Noh päätin kuiteski et teen sen, aivan sama mitä muut ajattelee. Mut se ei onnistunu. Pilasin sen totaalisesti, ja mulla oli taidotki hukassa. Mua ei oo tosiaan luotu kuvia muokkaamaan XD. Noh lannistuin siitä aika paljo vaikkei sen pitäny mikää suuri projekti olla :'D. Pikku juttu vaan. Mutjoo sit päätin kuiteski et jos saisin ihan muuten vaan kivan kuvan, jota mun ei tarvis muokata. Noh semmosen myös sain c8. Käytin bellan friend chattia siinä apuna, sillä halusin että siinä kuvassa mun ukko vilkuttaa ja rämppäilin siinä "/" kokoajan XD. Tais se vähän bellaa ehkä ärsyttääkki muuta ei se kestäny kaua XD.

Nähärään sitten viikon päästä. Elkääkä tehkö mitään tyhymää )8c. Ku en eilen jaksanu, nii laittasen nää kuvat aika monelta eri päivältä.

blog%203-normal.jpg

Vittulainen condrad VAI MIKÄLIE kertoili satuja )8c

blog%206-normal.jpgblog%207-normal.jpgblog%208-normal.jpg

Vedin tän kisan normisti ja sit olin silleen et MITÄÄÄH XD. IM HAPPY 8Dblog%2011-normal.jpg

Ponisekasotkua

blog%2012-normal.jpg

Mossun asento ja ilme XDD mä repesin tolle totaalisesti sillo ku otin ton XD.blog%2013-normal.jpg

Joo just näi

blog%2014-normal.jpgblog%2015-normal.jpg

Heipähei c8blog%2016-normal.jpg

Menin vahingossa champ-alueelta poies... Tutkailin muitten juoksuja sitteh...

Mut ny moigeh, saatan EHKÄ joskus kirjottaa (pelkästään kirjottaa) tänne jotakin jos ehdin ja pystyn sieltä huittisista.

Vielä kerran että, MUL TULEE IKÄVÄ TEITÖ c88c heeho mikä hymiö. Laittakaa chattiin äksdeitä mun puolestaaa. (heehe)