Tulin sieltä konsertist ja se oli MAHTAVA oikeesti ensimmäisten biisien aikaan mua alko melkeen itkettää :'D se oli vaan jotenkin niin mahtavaa. Sain kylmiä väreitä roppakaupalla, sitä konserttia ei voi sanoin kuvailla :'D se vaan täytyy kokee ite. Tunsin jotai puolet biiseistä ja tuntu hienolt mite ne oli saanu muokattuu ne biisit orkesterisoittimille. No oli siel yks kitara mut ei sitä käytetty paljoakaa. (se oli siis rokkikonsertti :D) Olin vasta yheltätoista koton joten en ehtiny päivän aikan mihinkää champpii mut se oli kyl sen arvosta. Sitteh menin discoilemaa kun olin jo tehny päivän tallityöt ja kisat päivällä.

blog%20%20%20%201-normal.jpgblog%202-normal.jpgblog%203-normal.jpg

blog%204-normal.jpg

blog%205-normal.jpgblog%206-normal.jpg

Sitte Bella (Mastergirl, saatte opetella ihmisiä jos ette tunne xD) tuli mukaan

discoon.

blog%207-normal.jpg

Yä tää kuva saa tuntee mut tosi pervoks :'''D kattokaa ny mun käden paikkaa ja Bellan asentoo sekä viel kurkistan tuolt silleen... X'DD Sori Bella X'DDD Mä kuolen.

blog%208-normal.jpg

Ja mitäs mä nyt vilkuilen...

blog%209-normal.jpg

Toi Bellan asento :'D käsikädekkäin...

Juuh tää oli tämmönen iltapostaus, nähään huome :'D