Juhhuh tosiaan käytiin tiistaina paintballia pelaamassa. Olihan se aikas kivvaa. Ei mustelmia tullu, koska kaikki oli niin yli-innostuneita ampumaan mua päähän )8c XD. No kyllä mua vatsaan ammuttiin. Ja sitte silmään. (Älkää huoliko, siellä on puvut ja maskit XD) Se ammus vaa räjähti mun silmän kohalle ja mongersin sieltä alueelta pois sillee "MÄ EN NÄÄ MITÄÄÄN" XDD. Nimittäin mun silmän kohta oli ihan siinä keltasessa mönjässä, jota siitä ammuksesta tuli. Sit mua ammuttiin kaulaan tai johki siihe, ja mun tukka oli ihan keltane. Oli siinä sitten mukava hanan alla yrittää saada sitä väriä poies XD. No mutta, jos ikinä pääsette ja saatte tollasen tilaisuuden, niin MENKÄÄ. Ette tuu ikinä katumaan c8. (Vaikka maksokin 30 euroa XD)

Ne uudet kellotehtävät oli aika hauskoja. Repesin siinä kohtaa niiin totaalisesti kun se ukkeli meni sinne pussiin tai mikälie XDDD. Siinä sai vähän naurua pidätellä. Kerrankin joku kiinnostava tehtävä. Saa nähä kestääkö toi nyt miten kauan, kello tuli mut jotenki tuntuu ettei se jatku huomista pidemmälle. Taino saattas kyllä jatkuakki. Mut mitä siinä sitten tapahtuis... Kuviakin onnellisesti otin, kerrankin oli jotakin josta oikeasti kuvia ottaa.

Ja nyt on kaikki kokeetki alta poies! c8 Oon kyllä onnellinen (Voi Robin, mitä sä oot saanu mut sanomaan), mutta niin siis joo tajusin et ens torstai on vapaa, joten lähdenkin lintusena lomalle jo ens keskiviikkona haahaa. Nimittäin lähetään perheen kanssa (miinus iskä ja isoveli) ylioppilasjuhliin pohojoseen. Oulun yläpuolella olevaan kaupuhkiin. (En kyllä kerro mikä kaupunki mutta luulempa että kaikki arvaa joten mikä idea tässä edes oli... XD Jos ette niin kartta on hyvä kaveri). Päästään nukkumaan asuntovaunus (vau) ja kaikkeea 8D siitä tulee mahtavaa. Kiva vaan ku sinne menee 12 tuntia autolla :'D Nojaa onhan mulla seuraa, kuunnellaan vaikka musiikkia ja lauletaan jos ei muuta keksitä. Toivon vaan et pikkuveli jaksaa olla normaalisti sen matkan eikä ala väsyneenä rääkymään. Hei muute, tajusin etten välttämättä pääse VIIKKOON D8 stableen. Mitä mää teen? D8 Apua. Mul tulee ikäävä teitä kaikkia. Ja mossu kirjottelet sitten blogiis kuulumisia )8c. Jos jaksat.

Mutta kun olen nyt saanut löpinäni löpistyä niin on kuvien aika. EIKUN ainiin sain Lenan 15 lvl 8). Niin ja siis ne kuvat.

blog%2014-normal.jpgblog%2015-normal.jpg

Oli kyllä vähän outoa kun näki ne tyypit taivalla, jotka meni sinne kellotornii.blog%2016-normal.jpgblog%2018-normal.jpg

Toi näyttää ihan kullalta.

blog%2019-normal.jpg

Luulin aluks tota mieheks ennenku näin sen XDD

blog%2020-normal.jpg

Ja se mahtuu piiloutuu tohon pussiin XD Se heilu viel sillee tosi tyhmästi XDD blog%2021-normal.jpgblog%2022-normal.jpgblog%2023-normal.jpgblkog%2017-normal.jpgblog%2024-normal.jpg

Juh joo, ny täytyy lähteä koneelta joten moidoh