En saanu vielä tänään mennä liikkaan, joten teen sitten täällä koulun kirjastossa läksyjä. Enkä ymmärrä matikan läksytehtävästä yhtään mitään. Meille tuli siitä poikkeuksellisen vähän läksyä, nimittäi vaan yks tehtävä eteenpäi. Mut se lasku on tämmöne:

Kuinka paljon on

a) neljä seitsemäsosaa luvusta puolitoista

b) kolme viidesosaa luvusta kaksi kokonaista ja yksi kahdesosa

Oikeesti mä kuolen XD toi b ehkä just ja just menis, mutta että mitenkä sen sais laskettua. Yleensä oon hyvä matikas, mut ny... Ehheh.

Noh mutta toisiin asioihin. Mua jännittää seuraava päivitys 8D sson uutis sivulle ei oo viel tullu mitää uutta. Toivottavasti ei mitää uusia koneja x_x tai uusia tehtäviä jotka kestää vaan jotain päivän. Mut yks juttu mitä mä haluisin niiiin tehtäviä liittyen Anneen ja näihi 8D mä niin toivon, tehkää niin sso. Haluun jo tietää ne uuutiset.

Mä en ny oikee jaksanu tehä niitä läksyjä täällä mitä piti XD nomut mä alotan ne ny, ja yritän saada oikeestikki ne tehtyä. Moido :D