Hellurei.

Tänään olinkin sitten koulusta poies. Mulle tuli aamulla hirveen huono olo. Olinkohan mä syöny jotai outoo... Noh siitä syystä ei tehny aamulla mieli mitään syyä, mut sain ahdettua vatsaan yhden leivän. Jaa koskas mulla oli aikaa, niin yllätys yllätys olin starissa monta tuntia köhöm....

Jaksoin tehä ahkerasti _kaikki_ kisat, mikä tapahtuukin kerran vuodessa.. Lisäksi tein kaikki tallihommelit ja muita dailyjä mitä eteen sattui. Hianon kisaamisrumbani jälkeen Sini pääsi puoleen väliin 13 levelliä. Eli sunnuntaina saan sitten koulutettua Sinin, jos olen ahkeralla päällä. Päätin kyllä yrittää saada Sinin pois alta, ennen kuin ne uudet hevoset tulee.

Siinä kuvassa se hevonen näytti kyllä aivan tinkeriltä. Toivon että ne ois kuitenkin jonkun verran edes erilaisia. Mutta jos ne on samanlaisia, niin saa nähdä tuleeko ostettua sellaista. (Istuu kädet ristissä).

Muttajoo, muita kipeitä ei tainnut clubissa olla, joten heiluin sitten yksikseni. Kuuntelin musiikkia, ja vasta jonkun ajan päästä tajusin että veljeni oli kotona o-o tais kyllä nukkua XD.

Sitten kuviaa c8

blog%201-normal.jpg

Mää nään sut.

blog%202-normal.jpg

"Imee peukkua" o_o

blog%203-normal.jpg

blog-normal.jpg

Wolffiella taitaa olla askellaji vähän hukassa. Ja taustalla Drake kaivaa persettään o__o?

blogg-normal.jpg

Repesin XD

Moido :'D