Aanteeks ku oon monena päivänä postannu iltasin... En oo vaan ehtiny aikasemmin. Nojaa tänään päivitykses tuli vähän uusia tehtäviä ja ne konit. En hirveesti innostunu niistä koneista, taidan oottaa jälleen seuraaviin eikä mulla ois muutenkaan varaa. -jatkaa säästämistä- ohan mul se 500 sc... :d 8) Niin joo ja otin mä kuviakin, tässä teille

blog%20%20%201-normal.jpgblog%202-normal.jpg

Tajusin et normihepotki nykyää liikkuu tollee päivityksen takkii 8Dblog%203-normal.jpg

Näin sitä rengasta korjataan... Työnnetään pää renkaan reiästä sisään

blog%2014-normal.jpgblog%204-normal.jpgblog%205-normal.jpg

Niih nappasin... Puskasta vai

blog%2015-normal.jpg

Hmm joo

blog%2012-normal.jpg

Ekkä sä tunne mua ö__ö kylläpä on neidillä otsaa sannoa noin )8o pitäs sun kyllä tuntee mä oon sentään... sentään... joku öö kyl sun silti pitäs tietää

blog%2013-normal.jpg

Tiedättekö kuinka paljon tuo alkoi ärsyttämään x__x

blog%206-normal.jpg

Sitteh talliin ja lensin joteski kummallisesti tonne ö-ö

blog%209-normal.jpgblog%2010-normal.jpg Ööh

blog%207-normal.jpg

Ööh orit Thum ja Fire... Eikai se Mist-tamma niin kiinnostava ole

blog%208-normal.jpg

JA SIÄKI WOLFFIE hei muutes ensimmäinen kokokuvani kaikista hevosista

blog%2011-normal.jpg Thumin silmä on kyllä niin 83

Heibba taino hyvät yöt immeset