Lifeen 8D. Ja nyt on aivan täysin varmaa että saan sen, eikä tarvi pelätä mitään. Sillon mulla ois sitten semmonen 3140 sc... Uh. Jos se tuplaviikonloppu on ny sillo. Jos ei oo niin )8c. Ja sit tulee tinkeri talliin. Yritän säästellä loppuja rahoja tuleviin uusiin koneihi, mutta saa nähä. Uuhhuhhuu. Oon siis viikon ilman sr, ku se loppuu lauantaina. Mut mielummin ootan seuraavaan viikonloppuun kun ostasin heti lifen, koska sillon on tuplat. (Pitäs olla?) XD.

Oon ahkerana kisannu kaikki kisat tänää, vaikka tosin ei mulla mitään koulutettavaa oo. Toivottavasti riittää rahat hoitaa koneja kun en oo sr :'D. Ei saa tuhlata mihkää muuhun rahaa. En oo päässy ottamaan paljoa yhtään kuvia, koska jostain syystä mun windows napit ei toimi D8. En tiä mikä siinä on, oon yrittäny miljoonasti logata ulos stablesta ynnä muuta mut... Ei tää näppäimistö jo ny voi olla rikki. Pelinäppäimistö kun on, niin maksoki pikkasen... Onneks oli alennukses ku näit oli hulluil päivil. Makso kyllä sielläki satasen köhköh. Nojaa onneks mulla sitä rahaa on kun en oo mikään vaatefriikki ja siskolta saa sen vanhoja vaatteita XD. Oon vetäny champpeja tänää Dashalla (mun toisel ukol siis). Siks en oo jullulla hirveesti champpiaikoina näkyny. Yritän kerää Dashalle rahaa seuraavaan sr viikonloppuun. Säästössä on jo 2000 js :D. Yli. Onneks ruusukkeita myymällä saa rahaa.

Mitäs muuta on tapahtunu? Hmm oon auttanu trailerissa ainakin tässä joku päivä jah. Ollu rannalla aika monena iltana joidenki kanssa puuhailemassa. HITTO toimis toi windows nappi 8c. Yritän tutkailla jos saisin sen jotenki toimimaa.

Ny enää pitäs vaan päättää mitkä kamat otan viikoks, kun en ilman sr voi käydä kaapilla. Oon myös hiukkasen tutkaillu niitä sr-vaatteita, tosin suurimmasta osasta en pidä, mutta kuitenkin.  

Katotaan löytyskö multa jonkun verran kuvia.

blog%201-normal.jpgblog%202-normal.jpg

Hahhah viihdettä, tyypit hyppää hain kitaa

blog%203-normal.jpgblog%204-normal.jpgblog%205-normal.jpgblog%206-normal.jpg

Hyppäsin sen hain kitaa ja kuolin XDD

blog%207-normal.jpg

Tätä tuli ihmeteltyä...

blog%209-normal.jpgblog%2010-normal.jpg

blog%2011-normal.jpg

Tommonen tukka ois aika kiva. Siis semmone mis ois vähänniiku yhdistelty tommost lyhyttä ja pitkää tukkaa.

blog%2012-normal.jpgblog%2013-normal.jpgBLOG-normal.jpg

JA muutes, ostin uuden tukan tässä ihan just. Hehe... En iha tienny minkä ostaisin, ja vaihtelinki tukkia 240 sc edestä. Mut ei se haittaa ku saan ne life rahat. Niin ja sen takia yhteisrahasummasta tulee 3140 eikä 3380 sc. En tiiä ny kauanko tota pidän, luultavasti kyllästyn siihen kohta tai alkaa se sama juttu vaivaamaan, kun viimeksikin tänlaisessa tukassa, eli ukko näyttää vihaselta kulmakarvojen takia (edestä päin). Joten tää on ny tällainen väliaikainen tukka luultavasti.

Hyviä öitä, moido.