Joh oon unohtanut postaamisen täysin. Oon työstäny hieman uutta otsikkokuvaa, ajattelin nimittäin että toi nykynen ois vaan väliaikanen. Yritän saada sen huomenna valmiiksi, mutta jos ei se onnistu niin saatte oottaa viikon että tulen sieltä matkalta :c. Nimittäin olen tosi huono muokkailemaan ynnä muuta kun en ole sellaista tehnyt, ja mulla menee tosi kauan pienessäkin väkertämisessä. Toivottavasti en epäonnistu siinä x-x.

Muttajoo.

Tää viikko on ollu.... Tosi rentoa. Koulussa ei oo mitään järkevää tehty ja nyt kun kaikki mun neljä harrastustaki on loppunu nii en oo kotonakaa järkeivä vehkeilly. Tosin ollaan innostuttu aika monta kertaa siskon kanssa leipomaan.. XD

Joku herra alkaa hoitelemaan mun konisiani sillä aikaa kun oon poissa, kyllä varmaan sitten arvaatte kuka se on c8 XD. Ainakin jos tämä kyseinen henkilö saa chatin auki.

Huomenna ne konit, yay. Taino ei yay. Kooooska mulla ei oo varaa ostaa niitä, varmasti. Joudun vaan kitumaan ja oottamaan et saan tarpeeks rahaa. Onneks sen matkan takia ajattelen sitten muutaki. Oisin halunnu rauhassa niitä koneja näkemättä vielä vähän säästää.... Koska tiedän minkälaista on oottaa kun on jo nähny ne konit. Sitä on tullu koettua vähänkin liikaa. Ne tulee varmasti maksamaan yli 900 sc....

Ei oo oikein kuvanlaittamisinto juuri nyt. Joten laitan tähän vaan yhen kuvan ja häippäsen..

blog%2010-normal.jpg'

XD Valitsin kyllä mainion kuvan.... Joo mutta moido, postailen vielä huomenna ennenkun lähen reissuun. Mul tulee ikävä kaikkia starilaisia . Miks sanon sen jo nyt o_o no saatte makustella sitä asiaa. (MAKUSTELLA XD)