Noh olin äkänny just et pari tyyppiä oli lähteny jonnekki fireistä, jaa mä kysyin että missä clubeissa ne oli.. On tullut nykyään aika usein vaihettua clubia, enkä mielellään hirveesti niin haluis tehdä. Täydellistä clubia ei varmaankaan ole olemassa. No mutta silti mä nyt sitten lähdin fireistä. Sori Rose ja muut mut... Mävaan niin aloin ajattelee sellasta clubia jossa olis usein paljonkin väkeä, ja ihmisiä joille vois edes puhua. Ei mua aina haittaa jos ei hirveesti duunata yhdessä, mutta kunhan pääsis puhumaan chatissa jonkun kanssa. Onhan tietenki kivaa seki et tehään kaikkee mut silti.  Tai ehkä mä en sattunu olemaan silloin paikalla ku olis ollu muita? No sitä mä en voi tietää... Menin sitten Autumn Tigerseihi. Siel on pari muutaki tuttua ja no, emmä kyllä muutakaa ois keksiny mihi oisin menny. En varmaa ois lähtenykkää fireistä, jos en ois päässy muualle. Ja vielä yksi juttu tästä; vaikken olekkaan samassa clubissa, se ei tarkoita etten voisi olla tai puhua.

Tänään olin jonkun verran Iriksen (Ponynightin) kanssa, ja käytiin champeissa. Sekä viinin ravintolassa. Taidettiin jotain muutakin hummailla.

Empä nytten keksi enempää kirjotettavaa.

Ja mm Luke on 8 level ja koulutan sitä viel tänöö.  Kuvia ois vielä pari.

blog%201-normal.jpg

Sain aika jännät housut treasure huntista o_o

blog%202-normal.jpgblog%203-normal.jpg

Keittoaaa

Joo morjesta nyt sitte