Moikkelis taas. Taukoa on jälleen ollut vähän kiireiden vuoksi.

Käytiin lintsillä ömh lauantaina? Eiku perjantaina, eiku emmä oo varma xd Mut kuiteski, nykyäänhän siellä on se juttu että voi päivittää rannekkeensa seuraavallekkin päivälle 8 eurolla. Niin siskon kanssa sitten päivitettiin ja mentiin seuraavanakin päivänä. Muistin että salama ois ollu tosi tylsä, mut oli se sitten ihan kiva c8. Ravailtiin sillon toisena päivänä siskon kanssa enimmäkseen vuoristoradoissa. Sillon oli paljon vähemmä väkee ku ekan päivänä o-o. Tulireessäkää ei ollu useinkaan ketään, ja yhessä vaiheessa kierrettii sitä varmaan kymmenen kertaa putkeen 8'D. Sanottiin aina vaan sille työntekijälle siinä, että joo me mennään vielä uusiks, ja istuttiin vaan ja vedettii ympäri. Tietenki jos joku ois ollu jonos nii oltais päästetty ja lähetty poies. Oli kyllä kivaa 8D.

Stabussa oon saanu Luken 14 levellille ja se alkaa olla lähellä 15 leveliä. Oon ollu nyt aika hias kouluttaa (vaikkakin oon AINA hidas kouluttaa), koska oon jääny uudestaan howrseen koukkuun :'D Vaikka olin jo monta kertaa sanonu et se on ihan surkee paikka. XD Joo tosiaa, oon siel nimel Hepsailija... Köhköh mikä nimi.

Jajoo tigereissä on aikas mukavaa, ja oon silleen jo kotiutunu, ja tuntuu et pysyn siellä vielä pitkään. Ja tottakaiha mä toivonki sitä.

Tehuja nyt tuli päivityksessä, vaikkakin taas reputation juttuja.  Ja ostin halvimmat hiukset niistä uusista, jotta näkisin minkälaiset ne on hatun kanssa. Ja en suy tykännyt XD. Ostin sit entiset takasi. Ei siihen sitä loppujen lopuksi mennykku jtn 60 sc. Ja on mul viel hmm... Jotain 1400.

Kuvia en oo oikee muistanu ottaa. On mul kyl yks.

bloggg-normal.jpg

Morjesta nyt sidden.