Eli...

----------

En.

Nomuttajuu 8) Tänään miä olen aika hyvällä tuulella, saatiin molemmat kielten kokeet ja ruotsista vetäsin -10 josta olen hiema yllättyny ku ei siihe oikee jaksanu lukee ku emmiä siitä ruotsista hirveesti välitä... Ja enkusta tuli -9, ois voinu paremminki mennä enkus :d mut tyytyväinen olen 8). Ja tänään vielä tein mantsan kokeen joka oli yllättävänn helppo. Ny meillä alko sitten terveystieto ja arvatkaas mitä opettaja heti ensimmäisenä ilmoitti; ja sitten me opiskellaan tässä terveystiedossa seksuaalisuudesta yms yms... Vittu XD Mä en tuu kestämään siellä :'D Mä en halua XD

Niin.... Sisko katto tuossa monta elokuvaa täl koneella niin hm kyllähän miä starissa oon ehtiny käyhä nii mitä mie valitan XD Vaikken ehtinykkään valittaa. Niin joo, niin joo. Miä oon taas vaan hypelly randomisti mutta saatte nyt kuiteski kärsiä nämä kuvat XD.

blog%201-normal.jpg

Moorin champ

blog%202-normal.jpgblog%203-normal.jpgblog%204-normal.jpgblog%205-normal.jpgblog%206-normal.jpg

Valon ja varjon raja

blog%207-normal.jpgblog%208-normal.jpgblog%209-normal.jpg

Miks tykkään ottaa kuvia alhaalta päin ::D

blog%2010-normal.jpgblog%2012-normal.jpgblgo%2013-normal.jpg Hmm joo nököhampi

Eimiulla ollut oikeen muuta c: moido